Sider

fredag den 14. januar 2011

blogpause slut

Jeg har haft en lille blog pause, men glæder mig nu til at vende tilbage.
Jeg fik afleveret min bachelor, 51 sider blev den. Tilfreds med den var jeg ikke helt, men til sidst var målet også næsten bare at få l***tet færdig og aflevere. Mangler dog lige at forsvare den her sidst på måneden.
Da opgaven endelig var afleveret, tog det lige et par dage at komme ovenpå.
Så blev min far indlagt på hospitalet til observation for et hjerteanfald. Så gik al overskud til det.
Idag har jeg besluttet at lade forsvar være forsvar, jeg vil have en kreativ hyggedag. Så kan jeg begynde på forsvar i morgen, eller måske vente til efter weekenden. Jeg har bare sådan brug for at hygge mig lidt.

Så dagens projekter ser sådan her ud:


Min måde at opbevare det voksende stoflager er ikke helt optimal længere. Nu hvor projekt baby værelse er ved at tage fart, kan jeg ikke længere have de blå ikea poser stående på gulvet i "lillemandens" værelse.
Derfor er der blevet indkøbt en stak plastbokse, så skal bare igang med at farve inddele, eller hvad jeg nu finder på.
Men lur mig om ikke det er projektet i højre hjørne jeg kaster mig over først!

Kan du gætte hvad det skal være?

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage til bloggen! :o) Puha du har da haft noget at se til :/ håber din far er i bredring! Sender dig gode tanker :)

    Og WOW! sikke meget lækkert stof! Jeg gætter på det er et fint sengetæppe til lillemanden? eller måske et legetæppe?

    Knus
    Sasha

    SvarSlet
  2. Ja, det skulle vel ikke vaere et babytaeppe????? Velkommen tilbage. Dejligt at hoere fra dig, og rigtigt godt nytaar.

    SvarSlet
  3. Hi hi, rigtig gættet, det skal blive til et legetæppe. Der kommer helt sikkert mange flere billeder af det;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...