Sider

mandag den 29. august 2011

Ankers værelse

Som det sidste indlæg i boys-month-2011, er det vist på tide jeg viser Ankers værelse frem!

Det er ikke helt færdigt, men nu kan jeg ikke vente længere;-)


Sovehjørnet... med den lækre kiliseng (der egentlig var en opsparing til en Mulberry taske, men den kan jeg altid få en anden gang!)



Legehjørnet...
Jeg mangler stadig at få billeder op af familien på opslagstavlen.


Tapet på det indbyggede skab, der fylder endevæggen (skabet tager meget plads, men er uundværlig opbevaringsplads i en 3 vr. lejlighed!)


Disse ting mangler stadig at komme op, men jeg skal jo lige være helt sikker;-)


Og faktisk benytter Anker slet ikke sit værelse endnu, han leger nemlig lige her...
(Hvor han sover kan du ser her)




9 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint og flot! Jeg er faktisk ret vild med det! Det er meget i den stil jeg forestiller mig, at mine drenges værelse skal indrettes, når vi en dag flytter :) Synes ende skabet er super fedt med Holly tapetet, og jeg elsker de to broderier....med hele cirkus stemningen :) Så fint!

    SvarSlet
  2. øj et fint værelse :)
    Hvad er det for en sengerand? den er jeg ret vild med
    kh Emma

    SvarSlet
  3. Sikke et fint værelse! Må lige høre dig hvor Ankers fine aktivitetsbøjle/trædims er fra? Jeg leder nemlig efter en lignende sag :-) Kender alt for godt det med opbevarings store betydning når man bor i en 3'er, vi er om nogle dage (forhåbentligt) 4 mennesker i en 3'er, så der skal tænkes kreativt :-)
    mvh. Martina

    SvarSlet
  4. @ Sarah: Tak, jeg er også ret vild med det selv;-)
    Væg tæppet er fra min barndom, min mor har lavet det til mig. ( har skrevet om det her: http://linsensprojekter.blogspot.com/2011/03/lidt-mere-fra-gemmerne.html

    @ tante gul: Tak:-) Sengeranden er fra smallstuff og Anker har også noget juniorbetræk i samme farver der bare ligger og venter på at kan bruge det!

    @ Martina: Aktivitetsstativet har vi købt i ønskebørn i Hillerød. Men du kan også finde det ved at google det, der fandt jeg det bl.a. lige her:
    http://www.creakids.dk/product/aktivitets-taepper/Aktivitetsstativ-tr%E6-Moulin-Roty.

    Ja, først ville jeg have rykket skabet ned for jeg syntes det fylder meget. Men efter det sidste skybrud, var jeg glad for at kufferter o.lign ikke stod i kælderrummet. Så det har fået lov at blive og efter det er blevet malet og fået tapet er det heller ikke så grimt længere!

    SvarSlet
  5. Hov glemte at sige at det lille broderi har Ankers farmor lavet til ham! Normalt er jeg ikke til korssting, men det her er meget sødt;-)

    SvarSlet
  6. Det ser bare SÅ fint ud! Lille Anker er en heldig gut!
    Sådan et legestativ skal vi også have til lillesøster:-)

    SvarSlet
  7. @ Julie: tak :-). Det er rigtig godt sådan et stativ, det kam jo rykkes rundt. Det kommer ind i dobbeltsengen om morgenen og ud i køkkenet ved skråsolen. Vi havde først arvet sådan et tæppe med 2 bøjler, men jeg syntes det fyldte og var svært at få ham ind og ud af!

    Det kan også skilles nemt ad, og så tages med på tur1

    SvarSlet
  8. Sikke et sødt værelse du har lavet til Anker. Sengen er simpelthen så fin, kan godt forstå du købte den og så venter med at få en ny taske. Det er rigtig hyggeligt at der også er noget fra din barndom og farmors broderi, det giver værelset personlighed. Jeg er også helt vild med billederne fra Minimega, dem vil jeg også købe til mine børn, ham på fire er meget interesseret i bogstaver og tal.

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare fint og hyggelig. Han er en heldig dreng, ham Anker, med et skønt navn.
    Det er en rigtig fin blog du har, jeg glæder mig til at følge dig fremover.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...