Sider

mandag den 18. juli 2011

Barnedåb






#1: Festlokalet inden det går løs.
#2: Nærbillede af bordpynten, med de foldede serviet skjorter med slips.
#3: Selv toiletpapiret matcher (kunne ikke lade være da jeg så det i søstrene grene. Håber ikke det smittede af nogle uheldige steder!)
#4: Maden! Argentinsk BBQ, med argentinsk grillmester.
#5: Hovedpersonen Anker, traditionen tro sov han en gang i dåbskjolen inden den kom af. Dåbskjolen er fra min familie. Ankers tipoldemor har syet den af hans oldemors konfirmationskjole. Ankers mormor og 3 søskende er døbt i den, derefter er jeg selv og mine 2 brødre samt Ankers fætter og kusine. 

Vi havde en hel fantastisk dag, der desværre gik alt for hurtig. Anker klarede kirken så flot og kunne enda smile og pludre til præsten under dåben. Da festen begynde tog han en lur på 2 1/2 time, hvilket langt fra er normalt for "hr. powernap" så det var jo dejligt. 
Anker har fået så mange dejlige gaver og det hele kunne næsten ikke have været bedre:-)

Nu trænger vi til at slappe af nogle dage og få sat gaver på plads og ellers nyde det sidste af fars barsel.






9 kommentarer:

  1. Det ser bare rigtig fint og meget gennemført ud:)

    Kh

    SvarSlet
  2. Ja, nemlig, hvor ser det gennemført ud! Var der ikke også noget med en fin kjole til mor?? :) Jeg har givet dig en blog-award inde hos mig, håber du har lyst til at lege med. kh.

    SvarSlet
  3. Super cool! Toiletpapir der passer ind. Hé hé. Det er gennemført. Tillykke til Anker. Kram

    SvarSlet
  4. he he, tak:-)
    Jo, der var en ny kjole, men ikke rigtig nogle gode billeder hvor man kan se den:-(

    Tak til Hadla, jeg leger gerne med;-)

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig dag og stort tillykke med ham.
    Kh V

    SvarSlet
  6. Det ser så fint ud Line, og sikke et dejligt lokale I har fundet jer! (vi må nøjes med kælder-vinkel-rum;) æv!)

    SvarSlet
  7. hold op det ser godt ud :) jeg skal til at holde 1 års fødselsdag og jeg er blank for ideer. det ligner mig ellers ikke.

    SvarSlet
  8. Flot og gennemført! Du ville have en potentiel karriere som weddingplanner, hvis du mønstrer dette til en barnedåb, hvordan vil det så ikke være til et bryllup?! ;)

    SvarSlet
  9. Ih tak allesammen for de fine ord. Blomsterne kan jeg forresten ikke tage æren for, dem har min mor lavet, resten er mit værk:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...