Sider

tirsdag den 25. september 2012

Bling bling

Det skal der til, især nu hvor vi går den mørke tid i møde!

Jeg har selv af flere omgange prøvet kræfter med hjemmelavede smykker og som så mange andre kreabloggere, syntes jeg det er fedt at have ting der er unika.
Ikke at jeg ogsåkan forelske mig i masse producerede ting;-)

Et sted hvor du både kan finde smykker i kategorien nyt, gammel og unika er lige her: http://www.trendsales.dk/nfo/smykker

(*Dette er et sponsoreret Trendsales blog partner indlæg, men ord og meninger er helt mine egne!*)

Personligt kan bedst lide at gå på jagt i kategorien "eget design" og her er et udpluk af de spændende ting jeg faldt over:

fundet her
fundet her

fundet her
fundet her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...