Sider

søndag den 5. maj 2013

Til tvillinge dåb idag

I dag skal vi barnedåb ved to søde små tvillinger og gaven er selvfølgelig hjemmesyet.

hjemmesyet barnedåbsgave


hjemmesyet barnedåbsgave

hjemmesyet barnedåbsgave

hjemmesyet barnedåbsgave

De skulle selvfølgelig have et par af mine hagesmække, den med slipset er jo nærmest blevet mit varemærke. Jeg har længe overvejet hvordan jeg kunne lave en piget pendant til slipset og det kom der en hagesmæk med pyntekrave ud af. Den er jeg ganske tilfreds med. (Hagesmækkene er syet efter min DIY)

Til hagesmækkene er der lidt melamin drikkekrus og skeer, noget vores erfaring siger man ikke kan få for mange af!

Et par luftige sommerbukser skal de også have. De er syet i bomuld Chambrey i mørk marine med henholdvis lys lilla og klar blå rib.

Der skulle også have været to frugt poser med navn, men dem nåede jeg altså ikke, mon ikke det går alligevel?

Det er altid lidt spændende at give hjemmesyede gaver, det er jo ikke lige til at bytte hvis ikke det falder i deres smag.
Jeg vil derfor krydse mine fingre og håber gaverne skaber glæde.

God søndag.

9 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine gaver til tvillingerne :)
    Håber de falder i god jord :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, de blev heldigvis meget glade:)

      Slet
  3. Rigtig fine gaver. Kan godt lide din version af en pigehagesmæk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg er også vildt tilfreds med den:)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak, jeg er også vild med den:)

      Slet
  5. Dine hagesmække er så fine;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...