Sider

søndag den 24. november 2013

Baby sengetøj

hjemmesyet babysengetøj


hjemmesyet babysengetøj

hjemmesyet babysengetøj

hjemmesyet babysengetøj

hjemmesyet babysengetøj

Inden lillebrors ankomst tilmeldte jeg mig laralils (kan ikke linke fra Tlf, kommer senere).
Faktisk lagde jeg også disse billeder ind dagen inden fødslen, men nåede aldrig længere!

Lillebror er i den grad en genbrugs baby, da vi jo stort set kan genbruge alt fra Anker.
Det er jo rigtig dejligt (og billigt), men lidt nyt skal der altså også til!
Så selv om vi har baby sengetøj nol, så trængte jeg bare til at se på noget nyt!

Dette sæt er syet af en dejlig blød økologisk bomuld fra stof og sti.
Rundt i kanten har jeg syet en marine blå pipping, her bruger jeg en jeg køber i metermål fra Stof2000!
Det gode ved denne pipping er at den er lavet i noget kunststof så den mister ikke farven og bliver slidt som mange af de andre købe pippings.
Selv om babyer ikke må bruge hovedpude, så syer jeg alligevel dette, da  det kan skåne lagnet for gylp.

Så må vi se om jeg kan nå at fremvise de andre ting jeg havde planlagt til "sy til baby" november tema.

4 kommentarer:

  1. Jeg har normalt også bare pudebetrækket liggende løst i, ligesom dig...

    Og det er så skønt et sæt sengetøj

    SvarSlet
  2. Så fint! Og stort tillykke med lillebror :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig fint. Kæmpe tillykke med lille Aksel:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fint sæt. Det er jeg sikker på kommer til at give megen glæde

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...