Sider

fredag den 4. maj 2012

elefantastisk loppefund!

Her er lige to nye lopper I skal se:

Ja først er der den gamle dåse med pibetobak, den kom med hjem fordi jeg mest af alt bare har så svært ved at gå forbi noget med et Anker på!

Men derudover så var jeg så heldig at finde denne fine elefantsparebøsse fra Handelsbanken! Den lå i en rodebunke, godt beskidt og kostede kun en flad ti'er!
Nu har den været i bad og er bare så fin!

Når der skal penge i løfter man snabelen og putter mønten ind i munden på elefanten!
Den kan også trille lige så fint på de hvide hjul! 
Manden blev så glad da han så jeg havde købt den, for sådan en havde han også haft i sin barndom, men den var altså gået tabt!



Nu står den fin på hylden over Ankers seng, mormor har allerede været her og putte lidt mønter i!

Eneste minus var at nøglen ikke var med, men det er ikke noget mor her ikke kan ordne med en saks (jeg har vel også været barn igang!);-)

2 kommentarer:

  1. Den elefantsparebøsse har et par af mine drenge også haft, når nu jeg ser den igen, kan jeg da blive helt ked af, at vi ikke har gemt dem :-)

    Randi

    SvarSlet
    Svar
    1. Eiiii ja, den sparebøsse havde jeg også som lille. HVORFOR er den ikke blevet gemt? Nå, men tillykke med fundene - og god weekend :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...