Sider

torsdag den 17. juni 2010

De små glæder.

Kender I det når en lille pynteting skaber glæde?
Hver aften når jeg går i seng, ser jeg denne lille keramik ting i vindueskarmen, i soveværelset!


Jeg har fået den af min mand, som fik den af en ven, der engang blev sendt i aktivering på en genbrugs sortering station.
Den minder mig om dengang jeg boede i Paris!
-og så elsker jeg den bare for det herlige udtryk, og den dejlige farve.

Det er dejligt med disse små glæder, når man sveder med eksamener.
Jeg glæder mig til om 1 uge hvor jeg bytter den her stak:


Ud med de her 2 spændende Mary Higgins Clark's mysterier:


Kan næsten ikke vente
Så jeg drømmer om godt vejr, så jeg kan sidde på altanen, eller tage en tur på stranden, med dem i tasken;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...