Sider

onsdag den 30. juni 2010

Solhat og hund

Vi var henne ved min bror og grille igår, samtidig fik jeg givet solhatten til niecen.


Forældrene var helt vilde med den og det ser da også ud til at den lille dame syntes om den;-)
Jeg spurgte pænt om jeg måtte vise jer et billed af hende med min solhat, og det fik jeg lov til.
Min svigerinde kom derefter med min patchworkbold, for så skulle den da også være med på.
Er hun ikke bare dejlig?

Der har været gang i den gamle Bernina, for jeg har da også lige fået syet en hund mere.
Den er til nevøen i Århus, hans mor har været på besøg. Da hun så min første hund var hun helt solgt. Jeg fandt en stak stof og sagde vælg! I dag tog hun glad herfra med en lille hund i tasken!


I dag skal jeg en tur op til mine forældre, så jeg håber at mit næste indlæg er med flere godter fra mors gemmer.
Åh, hvor er det dejligt at have sommerferie...

2 kommentarer:

  1. Åh den er da bare FANTASTISK :)Hvis du har lyst til at dele et mønster tager jeg MEGET gerne imod :D

    SvarSlet
  2. Hej Christiane
    Er lidt i tvivl om det er et mønster til hunden eller hatten du er ude efter?

    Mønsteret til hunden har jeg fået hos søde Sara her:
    http://sarabournonville.blogspot.com/search/label/p%C3%B8lsehund
    Mønsteret til hatten er fra bogen:
    Børnetøj du selv kan sy 0-4 år af Elsebeth Gynther. Den kan lånes på biblioteket:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...