Sider

torsdag den 4. november 2010

Kitch kronhjort:-)

Var i Notre dame den anden dag. Jeg elsker bare den butik, selv om jeg egentlig var derinde for at købe en gave, fik jeg da også selv lidt godt med hjem.
På julepynt bordet faldt jeg over den skønneste lilla glimmer kronhjort:


Nu står den og pryder "karminhylden" også kaldet hylden over tv'et. Syntes den står godt til den grønne kaffekande. I Notre dame faldt jeg også over disse søde knager som skal op ude i køkkenet.


I Tiger fik jeg fat i de skønne knappenåle, som er set rundt omkring her i blogland.-)
Uh, jeg elsker at komme hjem med gode indkøb.
Mens jeg sidder her og laver dette indlæg kan jeg se at jeg har glemt den vase jeg også købte i Notre dame. Den er allerede flyttet så fint ind i vindues karmen at jeg helt har glemt den. I får den at se en anden dag;-)

4 kommentarer:

  1. Lækre indkøbte sager :) Hvor er båndende mon fra?
    Jeg elsker grøn og lilla sammen, så er vild med sammensætningen af lille hjort og grøn kande!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Cool kitchet kronhjort! Må da vist på en tur til Notre Dame en dag...:)

    SvarSlet
  3. Anne 1: Båndende er fra føtex.
    Anne 2: Notre Dame er helt sikkert et besøg værd her i juletiden;-)
    Lin: hi hi ja, var også spændt på at se mandens ansigt;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...