Sider

søndag den 28. november 2010

PeePee Teepee

Jeg sidder lige her og læser et indlæg hos bare WUNDERBAR .

Det handler om sådan et skønt hjemmelavet juletræ:

Billed er lånt hos bare WUNDERBAR



 Jeg kom sådan til at grine da jeg så det, for igår havde jeg fundet noget der lignede på Etsy.
Nemlig disse PeePee Teepee:
Billed lånt Her fra

 Så efter jul kan juletræet altså også bruges til når man skal pusle små drenge børn ;-)
Syntes simpelthen at det er noget af det sjoveste jeg har hørt/ set længe:-)

5 kommentarer:

  1. SÅ altså hver gang jeg kigger på mine små søde hjemmesyede juletræer, så tænker jeg på sådan en tisse tipi... Øv også... ha ha... ;))

    SvarSlet
  2. Ha ha, ja undskyld hvis jeg har ødelagt det for dig;-)
    Jeg var i forvejen helt smadret i går, da jeg så de små telte til baby tisse trolden.
    Men da jeg så så dine juletræer var ligheden altså for stor.

    SvarSlet
  3. hej, mega sød blog :D

    Jeg er blevet fast læser.

    Jeg håber du vil smutte forbi min blog, og hvis du kan lide hvad du ser, så bliv evt. fast læser:D

    //Charlotte
    www.charlotteheartfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. God idé, og et lidt anderledes juletrae.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...