Sider

torsdag den 11. august 2011

BM: savl og stjerner*

**Ih altså, i et forsøg på at planlægge indlæg har jeg kludret i det! Tror jeg var lidt træt igår da jeg ville lave 2 indlæg på forhånd. Dette indlæg ville jeg sætte til idag og det der så faktisk kom ud idag var først til i morgen!
Derfor får i lige begge i dag. Tror bare at jeg skal holde mig til at udgive mine indlæg når jeg lige har lavet dem;-)**

Så har jeg lavet en sidste ting i stjernestoffet til boys month.

Anker er nu nået den alder hvor han er begyndt at savle og vi venter spændt på den første tand!


Derfor fik jeg lyst til at lave en savlesmæk. Denne her er tegnet af fra en pippi savlesmæk og jeg er spændt på om den kan bruges (har ikke prøvet den på endnu!).




1 kommentar:

  1. Test, har fået klage over at man skal have en blog for at kommentere. Dette skulle være ændret nu;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...