Sider

fredag den 26. august 2011

BM: fars legetøj

Vi har lige været en tur i jylland og på Ankers første besøg hos farmor og farfar, i sin fars barndomshjem.
Her havde vi også mulighed for at kigge lidt nærmere i gemmerne med min mands gamle legetøj.

Når nu det er boys month så vil jeg lige vise lidt af det frem.


#1+2: Tinsoldater
#3: Tinsoldater og Indianere, Kan I se fejlen på dette billede?
#4: Her laver min assistent lige en lidt bedre opsætning;-)
#5+6: Bus (bygget af min mand som dreng), fuld af skovdyr og trolde
#7: Savannens dyr
#8: Motorløbsbane bygget til en bil fra et happy meal, man kan måske lige ane logoet på taget. Igen af min mands barnsdomsværker.
#9: Duser og en fraggel
#10: Diverse figurer
#11: Lidt af vognparken
#12: Trafikuheld
#13: Fly

Dette var vist bare en brøkdel af alt det legetøj der er gemt, pludselig ser man jo bare på det med helt andre øjne.



1 kommentar:

  1. Er VILD med fraggel og duser figurerne Hvor er de skønne!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...