Sider

lørdag den 10. december 2011

Ugen der blev væk

Puha sikke en uge, der har ikke været meget overskud til at blogge.

Først og fremmest har jeg haft travlt med julegaver som altid er min tjans herhjemme. I år laver jeg så mange som muligt selv! Så det efterlader desværre ikke meget tid til hverken at blogge eller at læse blogs!

Dette var også ugen hvor vi har besøgt Ankers vuggestue før vi takkede ja tak til pladsen.
Desværre er omtalen af Ankers kommende vuggestue ikke altid god og derfor ville jeg se stedet an først. Når jeg har udspurgt folk om rygterne syntes jeg at jeg får nogle meget ukonkrete svar og har egentlig svært ved at finde hoved og hale i kritikken. 

Min mavefornemmelse var god med det samme og Anker virkede tryg ved stedet, så vi endte med at takke ja.
Jeg konfronterede også personalet med deres omdømme og de virkede faktisk glade for at jeg spurgte til det. De kunne ikke forstå det og mente at det alt sammen var noget der lå langt tilbage, men at de ikke kunne ryste det af sig. De var meget glade for at jeg havde valgt at se dem an og danne mit eget billede.
Jeg er sikker på at det nok skal blive godt og som bonus bor vi kun 75 m derfra, så vi har nemt til aflevering og afhentning. 

Midt på ugen bliver både Anker og jeg ramt af maveinfluenza, puha! Jeg tog den heldigvis først på aftenen og Anker så sidst på aftenen. 5 natdragter, 3 lagner, 1 dynebetræk og en hel bunke stofbleer senere kunne vi endelig sove.

Dette var også ugen hvor mine forældre måtte sige farvel til vores 15 år gamle gravhund, Finn Jensen.
Det er meget vemodigt, tænk den var så gammel at jeg stadig boede hjemme da vi fik den. Vi vidste alle at det var den vej det gik og jeg fik sagt farvel sidst jeg var hjemme ved min forældre.
Men det bliver tomt når vi kommer til jul. 

R.I.P Finn


Sidste billede af Finn fra november 2011



Published with Blogger-droid v1.7.2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...