Sider

fredag den 30. december 2011

De hjemmelavede gaver #3- til den anden nevø

Den sidste der skulle have en hjemmelavet gave er min 5 årige (6 år lige om lidt!) nevø.
Han skulle have et net med tegnesager og et penalhus med tusser!

Hvorvidt min gave kunne konkurrerer med nintendo spil o.lign er jeg ikke helt klar over, men forældrene sagde at han faktisk blev overraskende glad (he, he overraskende glad ;-) ).

Manden var også lidt mistroisk da jeg spurgte om han syntes det var sejt til en 5 årig dreng var svaret: " altså drenge går ikke op i fede tekstiler...ja det troede jeg da ikke jeg skulle fortælle dig!"

Nå men jeg så da nettet var taget i brug til 2 juledag:-) 


Den samlede pakke


Penalhus lavet efter denne DIY.




En pixiebogsholder blev det også til (igen), den gang i Kokka print 



Nettets indhold

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...