Sider

tirsdag den 30. juli 2013

Smart App!

Efter jeg fik min IPhone er jeg virkelig blevet fan af div App's!
En af de App jeg bruger rigtig meget er til Trendsales.
Før i tiden var jeg ikke så god til at sætte ting tilsalg på Trendsales, da jeg syntes det var så omstændigt!
Først tage billeder af tøjet, så smide billeder over på computeren, så redigere billeder da vi tager billeder i høj opløsning, så de fylder for meget til. Derefter skal de enkelte annoncer oprettes! 

Ja, det syntes jeg altså er vildt besværligt!

Men efter jeg hentede Appen er det ingen sag! 
Det er så super nemt at oprette en annonce og efterfølgende smide et billed op fra telefonen!


Jeg kan nemt få et overblik over mine egne annoncer og jeg får nemt besked hvis der er beskeder på mine annoncer, eller annoncer jeg følger. 



Udover at jeg får smidt flere annoncer op, så kigger jeg også oftere efter om der er andre der har noget spændende tilsalg.

Dette gør jeg både efter almindelig søgning på mærker eller ved hjælp af personal shopper der finder annoncer udfra mine tidligere søgningen og præferencer.


Her er det vist tydeligt at der primært kigges efter drengetøj, både til Anker og lillebror i maven;)

Kender du ikke allerede Trendsales App så kan jeg altså klart anbefale den.

*Sponsoreret: Dette er et Trendsales partner indlæg, denne gang har jeg selv bedt om at fortælle om Appen, da jeg virkelig syntes den er smart. Jeg kan garantere at ord og meninger er helt min egen*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...