Sider

mandag den 2. februar 2015

Fastelavn tilbageblik

Fastelavn nærmer sig og det betyder travlhed for en kreamor.
Helt ærligt så elsker jeg at sy fastelavns kostume og hvert år er jeg en smule nervøs for om knægten forelsker sig i et købe kostume.

Mens jeg har travlt med dette års kostume, som jeg heldigvis igen har fået lov at sy, så kan I lige få lov at gense mine kreationer fra de forrige år.

2014: Isbjørn



2013: Frø

2012: Pingvin


Åh hvor jeg glæder mig til at pingvin kostumet skal frem igen i år, hvor Aksel arver det.

Så længe han ikke selv har nogle ønsker til kostume får han nemlig lov til at arve Ankers.

Nu vil jeg kaste mig over dette års kostume til Anker.
Han har selv valgt hvad han skal være i år og jeg er allerede godt igang:

hjemmesyet fastelavn kostume

Kan I mon gætte hvad Anker skal være i år?

Hvis du mangler inspiration til et hjemmelavet kostume så tag et kig på mit pinterest board: fastelavnskostume

Her kan du nok også få lidt hjælp til at regne ud hvad Anker skal være;)




2 kommentarer:

  1. Så fine nogle dragter du har syet gennem tiden. Jeg gætter på sørøver???

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...