Sider

lørdag den 7. marts 2015

Fastelavn 2015

Jeg skylder jer nogle billeder af dette års hjemmelavede fastelavns kostumer.

Pingvinen er genbrug, for den syede jeg jo til Anker i 2012 (se indlæg om pingvinen her). Dog var pingvin huen alt for lille til Aksel, så der måtte en ny til.

Anker har selv valgt at han ville være klovn. At det skulle være en fransk klovn er dog mit valg, da jeg bare er helt vild med det look.

Der var også indkøbt en rød næse, men den kom aldrig på og ansigt maling er no go her, da jeg endnu ikke er faldet over en der er astma allergi mærket.

De blev ret gode, hvis jeg selv skal sige det.

hjemmesyet fastelavns kostume


hjemmesyet fastelavns kostume

hjemmesyet fastelavns kostume

hjemmesyet fastelavns kostume

hjemmesyet fastelavns kostume

hjemmesyet fastelavns kostume

Hold nu kæft hvor er de søde...siger den stolte mor sådan helt beskedent!



5 kommentarer:

  1. Jeg stemmer i.... hold kæft hvor er de søde ! ;-) og hold da op hvor Anker ligner sin mor.. Sikke et par flotte kostumer . :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:* Det er sjovt du siger Anker ligner mig, for lige for tiden får jeg kun afvide at Aksel ligner mig. Jeg har altid syntes det er svært selv at se hvem de ligner.

      Slet
  2. Jeg stemmer i.... hold kæft hvor er de søde ! ;-) og hold da op hvor Anker ligner sin mor.. Sikke et par flotte kostumer . :-)

    SvarSlet
  3. De er da super søde, meget endda :-) flotte dragter, de er godt lavet :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...