Sider

søndag den 4. juli 2010

Søndags shopping!

På denne dejlige søndag fik jeg en impulsiv lyst til loppemarked.
En hurtig tur på markedskalenderen.dk, et kald til en veninde, hvorefter turen gik til Vesterbro og Onkel Dannys Plads.



Her gjorde jeg dette skønne fund, til kun 10 Kr. Jeg elsker farven og jeg prøver at holde en "grøn" tråd i stuen, så den passer perfekt. Jeg mangler bare en fin puket at sætte i den, var da også forbi netto på vej hjem, men deres udvalg var for sørgeligt! Syntes sådan en rigtig "vejkantsbuket" vil være lige sagen, så jeg må nok ud at cykle en længere tur for at finde sådan en.



Efter loppemarkedet, fik vi en iskaffe og gik en tur gennem strøget, nu der var søndagsåbent.
I Plint fik jeg en rød mixerkande, der passer perfekt til køkkenet.
Herude er farverne rød og sort efter mine fine krenit skåle, som jeg har arvet fra min mormor.

Lige nu overvejer jeg om man skulle cykle en tur på stranden og få årets første dukkert!?!
God søndag.

4 kommentarer:

  1. Fine fund du har gjort dig i dag.
    Det med dukkerten kan anbefales. Jeg har ganske vist kun været ude til midt på lårene i dag, men havde jeg haft badetøj med, var jeg hoppet i. Vandet var simpelthen så varmt :)

    SvarSlet
  2. Tak, er også bare så glad for dagens gevinst;-)
    Det blev ikke til nogen dukkert idag, da der kom gæster istedet. -men det er jo også dejligt!

    SvarSlet
  3. Fine loppefund...er ISÆR vild med den grønne kande...og så til en sølle 10'er. Og hey..du har lige fået dig en ny fast læser:) Glæder mig til at følge med herinde!!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Hej Malene
    Velkommen til, altid dejligt når nogen vil læse med;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...