Sider

søndag den 8. august 2010

Klar til barnedåb

Min veninde skal have sit andet barn døbt og jeg skal være fadder:-)
Så derfor har jeg haft gang i symaskinen for at lave en helt personlig gave til lille Maya!


Ja, først ville jeg lave et legetæppe, så kom der en patchworkbold til og til sidst syede jeg da også lige en matchende hund! ( Som søde Sara har sendt mig!)

Men nu hvor jeg tydeligt har vist at jeg har svært ved at begrænse mig;-)
Jeg syntes da også at Maya's storesøster Cecilie skulle have en hund.


Til sidst syede jeg lige et par hurtige bukser til min lille niece, nu da jeg havde maskine og stof fremme:-)
Håber at alle gaverne vil bringe glæde.

5 kommentarer:

  1. skønne gaver, og skønne hunde ;)

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Tak Sara, ja dit hunde mønster er blevet brugt flittigt;-)

    SvarSlet
  3. Wow!! super flotte gaver! ;) godt gået, dem bliver hun helt sikkert glad for.

    Kh
    Sasha

    SvarSlet
  4. Det var dog en fantastisk hund du der har lavet. Kanonsoed. Er det eget design eller er det noget man kan faa fat i??????
    Den der EG bibel til solhatten proevede jeg at slaa op paa nettet uden resultat. Hvad er det for noget??????
    Sikke en masse spoergsmaal. Din blog ser kanonhyggelig ud, saa jeg skriver mig lige ind som fast laeser.

    SvarSlet
  5. Tak, gaven bragte også stor glæde:-)

    Velkommen til Lin.
    Mønsteret til hunden har jeg fået af Sara (har henvist til hende i indlægget nu), derefter har jeg rettet mønsteret til så det passede til den hund jeg ville lave.

    EG står for Elsebeth Gynther, hun har sammen med Bjarne Solberg skrevet nogle fantastiske bøger om med børnetøj du selv kan sy. Du kan låne dem på bibliotekket

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...