Sider

søndag den 8. august 2010

Indkøb Berlin :-)

I mit sidste indlæg fortalte jeg om alle de loppemarkeder vi besøgte i Berlin. Indlægget blev så langt, så jeg tænkte jeg ville gemme indkøbene.

På markederne fandt jeg disse 2 skønne dåser:


Den øverste er bare så smuk, jeg måtte eje den, den er 60 år gammel. Den røde har jeg planer om at bruge til patchwork redskaber når jeg er på farten, den har den perfekte størrelse. Efter vi kom hjem var min mand så sød at gøre dem istand til mig. De blev vasket og fik en gang bilvoks, så nu er de bare blevet så flotte:-)

Jeg faldte da også for en ting på kunstmarkedet med de nye ting:


Farverne kommer ikke helt til sin ret, for de har den skønneste neon farve. Syntes de passede så godt sammen med de kuglepenne og blyant jeg kom til at tage på hotellet;-) De var bare for lækre i farven!

Berlin har også masser af genbrugsforretninger og jeg havde da også fundet en liste over dem.
I en af de lidt dyrere fandt jeg denne fede nederdel, til efterårets fester.


Fordi jeg købte den en tirsdag mellem kl. 12-15 fik jeg den til 14.95 euro!

I skal også lige se hvad jeg fandt til køkkenet! Som tidligere nævnt holder jeg det i rød og sort så dette skærebræt var jo perfekt!


Pølserne var en lille snack jeg skulle have med hjem. Når man som mig er insulinresistent, er det så dejligt når man finder nogle proteinrige snacks der kan holde til at ligge i en håndtaske:-)

2 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar. Hvor hyggeligt at I har været i Prag på bryllupsrejse. Jeg elsker den by!

    Sikke fine ting du har fundet i Berlin. Især skærebrædtet fik mit hjerte til at banke :-)

    SvarSlet
  2. Hej
    Ja, Prag er en rigtig dejlig by, men jeg kan også kraftigt anbefale Berlin;-)

    Ja, jeg måtte også bare eje æbleskrærebrædtet, så jeg slap 8 euro for det;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...