Sider

mandag den 30. august 2010

stilhed på bloggen...

Her er lidt stille for tiden.
Efter at have siddet på skolebænken i 3 år er jeg startet i praktik 35 t om ugen.
Derudover har jeg stadig mit studie job der skal passes ved siden af.
Der er så meget nyt og jeg lapper til mig i løbet af dagen, så jeg er død træt om aftenen.
Det er så fedt endelig at bruge de redskaber man har lært på skolebænken, jeg nyder det.

Men selv om dagligdagen er godt igang, så kan man stadig drømme sig tilbage til sommerferien.
Derfor får I lige en collage af noget streetart jeg fra sommerens Berlintur. (jep, den er stadig ikke ude af mit system)

2 kommentarer:

  1. Nyd at du ligger paa din rette hylde og smid dig ud i alt hvad der kan give erfaring. Vi kan vente.

    SvarSlet
  2. Tak for den søde kommentar Lin.
    Du har helt ret, men savner jo også mine kreative projekter og at dele dem med jer.
    Men tiden og overskudet skal helt sikkert nok komme igen;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...