Sider

onsdag den 9. november 2011

Knaphuller vs. trykknapper!




(sorry den dårlige billedkvalitet, er taget med telefonen!)

Jeg er næsten færdig med seneste sy projekt og jeg viser det frem når jeg har  fået taget beslutningen:

Skal jeg endnu engang bruge trykknapper eller skulle jeg tage mig sammen og få lært at lave de knaphuller!

Har fået afvide at jeg "bare" skal sætte mig ned en aften og blive ved med at øve til jeg kan. Men øv, hader når jeg ikke bare kan efter et par gange!

Andre gode råd, DIY eller andet til at lære det, så kom gerne med dem:)

Published with Blogger-droid v1.7.2

5 kommentarer:

  1. Ej søde det er da ingen sag at lave knaphuller(!) Maskinen gør jo arbejdet for dig :)
    Nu bare på med vanten....

    SvarSlet
  2. He, he ikke her, jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!

    SvarSlet
  3. Må indrømme at jeg har det lige som dig...trykknapper ender det derfor oftest med :o)

    SvarSlet
  4. Åååh... jeg har for et par dage siden været præcis samme sted som dig og måtte også blogget lidt om mine frustrationer. Trykknapperne sidder virkelig ikke særlig godt fast, så jeg foretrækker nu, at lave knaphuller. Har din symaskine knaphuls-sting - for så er det hurtigt lært, at lave knaphuller :-)

    SvarSlet
  5. Jeg har en Bernina 708 fra 1970! Har lige opdaget at jeg ikke har en knaphulsfod, så den skal jeg nok først have skaffet!
    Tror måske bare det endnu engang bliver til trykknapper!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...