Sider

torsdag den 3. januar 2013

Nye sko?

*dette er et Trendsales partner indlæg, men ord , billeder og meninger er min egen*

Det ene af mine nytårsforsæt i år er jo at få ryddet op og ud! Så da Trendsales bad mig om at linke til: http://www.trendsales.dk/nfo/sko, så jeg det som en kærkommen lejlighed til at kigge mine egne sko igennem!

Første par ligger allerede tilsalg:



Nu har jeg ikke brugt dem de første 10 år jeg har haft dem, så jeg har indset de nok aldrig kommer i brug!
De har overlevet 4 flytninger, men de får altså ikke lov til at overleve nytårsforsættet 2013!

Jeg syntes de er super fine, men jeg har aldrig helt haft mod nok til at tage dem på!

Så hvis du ikke kan leve uden den drøm af en sko i kombinationen lillapastel og lak, så kan du finde dem lige her.

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine, de sko.. Det er altid godt at rydde ud - så bliver der jo plads til nyt :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...