Sider

lørdag den 17. august 2013

forsinkede dåbsgaver x 2

Hvis det her havde været Instagram ville dette indlæg få hashtagget #latergram!
Men bare fordi det er en måned siden jeg afleverede en god stak hjemmesyet tøj i forsinket dåbsgave, så skal I ikke snydes.

hjemmesyet børnetøj dreng


hjemmesyet børnetøj nederdel

Hjemmesyet børnetøj bukser

Min veninde har fået 4 børn, det i sig selv burde udløse en eller anden form for fortjeneste medalje, ifølge min mand.
Jeg har altid vist at hun ville have 4 børn og at de skulle komme i to hold, de to ældste er 7 og 8 og de to sidste er henholdsvis snart 2 år og en på 4 mdr.

Jeg tager i den grad hatten af for hende, for mere søde og velopdragene børn skal man altså lede længe efter.

Når men tilbage til gaverne. Min veninde bor i jylland og vi ses ikke så ofte, sidst vi var sammen havde vi lige fået Anker og hun havde nr. 3 i maven. 
Sidste år i sommerferien skulle vi have været forbi og havde da også en gave til nr. 3, men planerne gik i vasken og jeg fik aldrig sendt gaven (så jeg har et sæt pige tøj i str. 74 liggende!).
Så I år skulle det altså være og jeg havde inden fået syet lidt tøj til de to sidste skud på stammen.

Den lille dreng på 4 mdr. fik et sæt tøj i str. 74, så jeg regner med at det passer i løbet af efteråret/vinteren. (bil. 1) Mælkedrenge bukser med neon detaljer, en kombination jeg endnu ikke er træt af. Bukserne er kraftigt inspireret af disse jeg syede til Anker i marts. Dertil en blå enkel sweatshirt.

Til pigen på snart 2 år (bil.2) syede jeg en enkel nederdel.

Til sidst skulle de begge have et par harems bukser (bil. 3), begge i størrelser så de kunne tages i brug med det samme.

Gaverne faldt heldigvis i god jord (altid lidt spændende når man afleverer noget hjemmesyet, der ikke lige kan byttes) og vi havde en hyggelig dag sammen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...