Sider

søndag den 16. februar 2014

#weekendhygge

Jeg vil tilbage på bloggen, men hvordan gør man lige det, efter så lang tids pause?

Jeg har haft gang i et par indlæg et stykke tid, men det er nogle af de lidt sværere indlæg at få trykket "udgiv" til. 

Så jeg starter med et hurtigt let et!

Denne weekend har stået i hyggens tegn,  efter ikke at have haft farmand hjemme i weekenderne læææænge, nyder vi at hans nye arbejde har ændret det!


Vi har været på SMK og ude at spise lækker amerikansk brunch på O's.

Ja, ja billederne viser lutter idyl og det har det da næsten også været! Så meget det nu tillader med 2 børn, hvoraf den ene er i selvstændigheds fasen ( også kaldet trodsalder!!!;)). Vi nyder vores lille familie på nu 4 medlemmer omend den første tid har været røv hård ( for at sige det mildt, men mere om der senere!)

Men lige endnu et billede af familie idyllen






6 kommentarer:

  1. dejlige billeder :-) jeg holder meget af IG men det lider blogland under ... desværre ... håber du/i alle vender tilbage med fornyet kræft ... kan kun sige jeg laver indlæg næste hver dag på min blog og man kan god både køre blog og IG ... :-) god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, at bloggen er blevet forsømt er ikke kun IG skyld.
      Det skete lidt efter en lidt turbulent tid efter Aksels fødsel. Pludselig er det bare svært at komme tilbage, komme ind i rutinen igen.
      Her har IG nok dækket et behov ved at være hurtigt og let tilgængeligt.

      På bloggen vil jeg bare helst have fine billeder taget med spejlreflekskamera og redigeret. Syntes lidt jeg snyder, når jeg som her smider billeder op fra telefonen!
      Men jeg savner bloggen og denne formidlingsmåde.
      Efter at have blogget i nogle år, tænker man jo ofte i blogindlæg. Og der er altså en del blogindlæg i hoved og på kameraets hukommelse kort!

      Slet
  2. Eeej, hvor har jeg savner dig, Line. Jeg var faktisk lige ved at skrive en mail til dig i går men tænkte, at det måske lige var i overkanten ;-)
    Det er dejligt st hære, at I har haft en god og indholdsrig weekend. Og hvor er det etparti dejlige drenge du har dig. Håber på snart at se og høre mere km det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor er du sød:) Du skal vide at dine ord varmer rigtig meget! Jeg håber også snart at overskuddet vender lidt herhjemme, så jeg igen kan være kreativ og få tid til at blogge:)

      Slet
  3. Dejligt at høre fra dig, jeg har også tænkt på om alt mon var ok hos jer. De første to måneder af vores 2. barns liv synes jeg var overraskende lette, men derefter synes så det var en hård og sej kamp, og nu efter han er blevet 6 mdr er det lettet lidt igen. Nu ved jeg jo ikke hvorfor det har været ekstra hårdt for jer, men jeg havde da også synes det var kamp hårdt hvis min mand var væk hver weekend... Puh. I forvejen synes jeg i en periode at weekenderne var de hårdste ;)
    Han ser nu ud til at trives godt den lille (store) Aksel :)

    SvarSlet
  4. Det ser bare så hyggeligt ud - og fed kæmperobot.

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...