Sider

lørdag den 25. februar 2012

bukser...




Et par nye bukser kom til igår aftes. Billedkvaliteten er desværre ikke så god, da jeg først kom i tanke om at tage billeder af dem efter mørkets frembrud. Stoffet er marineblåt med hvid og grønt ternet skråbånd og grønne syninger.

Bukserne er syet af noget gardinstof fra IKEA, som jeg havde liggende fra tidligere bolig og der er stadig meget tilbage, så det er nok ikke det sidste par bukser Anker får i dette slidstærke stof.

Dagen idag har været lidt lang at komme igennem, ja jeg hader egentlig siger sådan noget, men jeg har flere gange idag taget mig selv i at kigge på klokken og tænke, nu er der så lang tid til Anker aka suremusen (som vi kalder ham for tiden) skal i seng!

Manden er på arbejde, så jeg har været alene hjemme med Anker idag og en to do liste så lang til min fødselsdag imorgen.

Anker er i den grad inde i et udviklingstrin/ tigerspring / trodsalder ja, kald det hvad du vil. Det er hårdt at være 11 måneder og man bare gerne vil meget mere end man kan! Hvis ikke man må stå (med mor der har fat i nakken) op ad al ting, så bliver man sur! Så dagen er gået med en sur Anker på hoften, når jeg har villet ha noget fra hånden. Det eneste sted han sikkert selv kan stå er i tremmesengen, så det er med at parkere ham her og så ellers lægge tøj sammen og hænge nyt vasketøj op på tørrestativet.

Nu er han puttet og han sover som en engel, utroligt så søde de ser ud når de sover;-)

Jeg vil gå i køkkenet og lave råcreme.

God lørdag aften til jer.




5 kommentarer:

  1. Super skønne bukser! Jeg har taget hul på min sy-karriere og drømmer om at kunne lave lige så flotte ting.

    Kender godt det med sure børn - det er SÅ hårdt! Håber at han snart knækker koden til det, som skal gøre, at han ikke er så sur mere.

    Og råcreme; gid det var mig!

    SvarSlet
  2. Anker, altså! Nu må du lige være sød ved din mor:)

    Kender alt for godt de dage, hvor man tæller ned til sovetiderne. Ikke så sjovt! Heldigvis synes De dage bliver færre og færre, men de er nu hårde nok når de er der alligevel...

    Hyg dig med råcremen;) Kram

    SvarSlet
  3. Skønne bukser :-) - Har du forøvrigt set at du er på forsiden her:http://www.blogtoppen.dk/da/home :-)

    SvarSlet
  4. Så fine og velsyede bukser, han er en heldig lille mand :o) Og i dag må et tillykke jo så være på sin plads, håber du har haft en god dag!

    SvarSlet
  5. Finurligheden: Da jeg startede at sy for et par år siden, havde jeg heller ingen erfaring! Bare sæt dig bag maskinen og bliv ved, så kommer det! Jeg kan se at jeg er kommet langt, ved bare at blive ved;-)

    Tine: ja, idag her der intet været, så jeg må lidt flov måske tilstå at det ikke var suremusen, men syge musen:-(

    Frk Turkis: Tak, jo jeg har set det. Jeg tilmeldte mig i sidste uge, så det er nok derfor jeg er højdespringeren denne uge!

    Leizys barslerier: Tak og Tak:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...