Sider

onsdag den 29. februar 2012

Picture perfect

Ja for snart er der vel ingen der ved hvad et Kodak moment er!
Kodak er gået konkurs, der er ingen der køber gammeldags film til kameraet længere - Ja selv min svigermor taler om at købe digital kamera!

Ligeledes tænker jeg at Polaroid billeder snart er en saga blot!?!

Derfor blev jeg helt nostalgisk da jeg faldt over disse fine magnetiske fotorammer der nu pryder vores køleskab.



Værsgo helt og aldeles gratis reklame til Tiger, tror nok jeg gav en flad tyver for dem!



4 kommentarer:

  1. Jeg må da vist afsted til tiger igen, igen, igen ;0)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er de fine. Jeg siger mange tak for tippet! :-)

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt, jeg var så tæt på at købe nogen magen til i Urban Outfitters i dag, men syntes 110,- var lige dyrt nok! Har dog desværre ikke set den i Tiger.

    SvarSlet
  4. Ja så er det bare afsted til Tiger! 110 kr. så er de da også betalt!!!
    Jeg købte dem her i Tiger i Glostrup centeret, men regner da med at de kan købes i de andre også!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...