Sider

torsdag den 9. februar 2012

En lille sky






#1: En stribet body efter den er blevet gejlet lidt op.

#2: En sky bliver til! Nogle gange må man bruge hvad man har lige ved hånden, således blev min vielsesring brugt som skabelon til det nederste af dråberne.

#3: Før billede af den "frygtelig kedelig" body.

#4: Stofresterne var så fine med stjernerne på dugen som baggrund. (det blå stof brugt til skyen, fik jeg i denne goodiebag til blogtræf)

#5: Det færdige resultat.

Inspirationen har jeg selvfølgelig fundet på Pinterest.

Med 38 boards og 681 pins (i skrivende stund, i eftermiddag er det helt sikkert ændret!) syntes jeg det er på tide at bruge noget af alt den inspiration, der er allerede to projekter mere på vej.

5 kommentarer:

  1. Skide smart!
    LOVE PINTEREST!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan man andet end at elske Pinterest? Det er jo genialt!

      Slet
  2. *griner højt* troede kun det var mig der brugte kaffekopper, kagetallerkner, legetøj oma til inspiration/skabelon når jeg "designer" noget!! Min vielsesring har jeg dog tilgode at bruge endnu, men go´ idé!
    Synes du har pimpet body´en super fint. Pinterest(?) har jeg tilgode endnu, tør faktisk ikke....tænker at jeg i forvejen skal nå så meget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, jeg tegner skam også af fra alt muligt. Skyen har jeg dog lavet helt selv i hånden!

      Pinterest, ja hold dig langt væk for det er endnu en tidsrøver;-)
      Nej, du bliver nødt til at snuse lidt derinde, du vil blive bidt af det jeg lover dig, bloglandsinpsiration x 10 nej 20!

      Slet
  3. Hvor er den blevet fin - og ja, det er netop det skønne ved at være kreativ; selv at kunne ændre og tilføje - og dermed gøre noget ordinært til noget unikt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...