Sider

fredag den 10. september 2010

lidt aktivitet!

Uha, jeg har godt nok været inaktitiv her på bloggen og i det kreative værksted her på det sidste. Men som beskrevet HER, har der bare været så meget andet.
Men endlig fik jeg tid og lyst til at lave lidt til min skønne niece og guddatter.
Min bror og svigerinde har begge to barsel de næste par uger og i 2 af ugerne er de taget til Spanien med ungerne.
Derfor fandt jeg lidt stof rester frem og lavede en dejlig sommerdragt til niecen.


Så er hun da vist klar til sydens sol;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den yndig. Kan lige se sådan en sød lille pige, tulle rundt i dem. Sødt!

    SvarSlet
  2. Tak Julia:-)
    Min svigerinde blev også meget glad for den og lovede at tage billeder af hende i solen!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...