Sider

tirsdag den 28. februar 2012

et (hænge) parti bukser..

Endnu et par bukser har set dagens lys. Denne gang blev det med en svampe applikation.



Jeg har også et hængeparti i forhold til at fremvise de hjemmesyede bukser, således er denne stak aldrig blevet vist frem:


Dette billede blev taget et magisk øjeblik, hvor de alle hang og var nyvaskede og tørre på stativet, så så jeg mit snit til at få dem vist frem.

Som i kan se har jeg et eller andet med stjerner for tiden, da det må siges at være mit fortrukne applikations mønster.
Det var derfor jeg måtte prøve noget nyt og lavede svampe bukserne og disse bukser fra den anden dag.

1 kommentar:

  1. Lækre bløde bukser der giver plads til leg :)
    Lige efter mit hovede!
    ..og ja det der med de stjerner.......de er bare fantastiske :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...