Sider

søndag den 19. februar 2012

kæder...

Jeg er hoppet med på bølgen med træperler i kæder.
Jeg har valgt en lidt rå oxyderet kæde. Jeg elsker at den får tankerne hen på den kæde der sidder i proppen til håndvasken.




Jeg har lavet en kæde der passer til min "jobsamtale" trøje (Jep, den er indkøbt til at bruge til alle de jobsamtaler jeg forhåbentlig snart skal til!). Perlerne er i blå, lystræ og lyserød. Jeg havde den på den anden aften da jeg var ude og den eneste faldgruppe i forhold til en jobsamtale er, at jeg uden jeg opdager, sidder og kører perlerne frem og tilbage i kæden, så jeg må sætte mig på mine hænder!



Svigerinden fik også lov at sammensætte en da de var på besøg sidste weekend. Her faldt valget på lilla, lystræ og mørkebrun.

Der er flere perler i posen og stadig lidt kæde tilbage, så der kommer nok flere.

Jeg har nu rundet de 150 faste læsere og er meget beæret over at så mange ønsker at læse med her! Derfor tænker jeg også at en give away er under opsejling, for det skal da fejres - stay tuned.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...