Sider

søndag den 12. februar 2012

weekend og hængeparti

Vi har haft en rigtig dejlig weekend med besøg af faster, onkel og fætter Alfred fra Århus.
Der var intet program, bare ren hygge og hvad vi ellers havde lyst til!
Fætter Alfred fik lært Anker at se Thomas tog på DVD, stor succes:-)
I dag drog de hjem til Århus igen og her stod den på ren afslapning!
Anker var vist blevet godt træt efter besøg for han tog først en 3 timers formiddagslur og senere 1.5 timers eftermiddagslur.

Så jeg fik endelig taget mig sammen til at få set på et lille hængeparti!

Vi var blevet bedt om at lave en fotokollage til vuggestuen.
Denne kollage skal hænge på stuen, så pædagogerne kan kigge på den med Anker hvis han bliver ked af det!

Jeg bestemte mig for at den skulle indeholde billeder af mor og far selvfølgelig, men også mormor og morfar samt farmor og farfar. Sidst men ikke mindst er der et billede af Anker på sit legetæppe med sit legetøj, noget trygt der minder ham og hjemme.

Jeg havde i fredags lavet en lille deadline for mig selv og tænkt at jeg skulle give kage til pædagogernes pausestue hvis jeg ikke havde den med mandag! Så jeg må jo nok skuffe dem, men da jeg aldrig fik dem delagtiggjort i min plan så går det jo nok;-)

Her er Ankers kollage. Jeg havde ellers fundet masking tape og alt muligt frem, jeg ville have lavet små mt flag ranker, men det passede ikke rigtig med billederne.
Så det blev til stjerne istedet og jeg er tilfreds med resultatet, håber også at Anker bliver glad forden!
I dag var han mest sur over at jeg ikke ville lade ham bide i den!



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...