Sider

søndag den 13. maj 2012

Gaver og forkælelse til mor

Mors dag bød på en gave der mindede meget om den sidste år.


Men hvorfor lave om på en opskrift hvis den virker;-) 

Lidt lækkert til aftensmad blev jeg også forkælet med, huskede kun at tage billede af forretten:


Lige nu sidder jeg og nyder lidt mørk chokolade som jeg først fik efter aftensmaden og ikke har noget at tage billede af!

Jeg er ret stor fan af det her mors dag, det er ikke noget vi har fejret (hedder det mon det?) i min barndom, men jeg tror faktisk jeg vil til at gøre noget for min egen mor også, for det er da dejligt at blive værdsat lidt ekstra!

I går fik jeg også en gave i postkassen fra Libbie der deltog i gavelegen!


Binemor havde sendt disse forkælelses ting min vej, tusind tak for det! Det gule pipping bånd skal helt sikkert bruges i en kreation til Anker, når jeg engang får taget mig sammen til at få knækket den kode (det er helt sikkert ikke så svært som jeg går og tror!);-)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at blive forkælet sådan :-) i min barndom gjorde vi heller ik noget ud af mors dag, men jeg nyder nu også at kæresten og datteren havde en lille overraskelse.

    SvarSlet
  2. Glad for at du kan bruge pakken :)
    Her fik jeg en lækker Kähler vase af ungerne (og manden)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...