Sider

torsdag den 3. maj 2012

gaver...

Jeg elsker når der ligger pakker fra blogland i min postkasse og nu har postbudet endnu engang været forbi med hele to pakker!



Først kom ovenstående bunke stof fra Line bedre kendt som xo ein ding her var jeg så heldig for anden gang at vinde en af hendes give aways! Selv om jeg har vundet hos hende 2 gange så har jeg alligevel tilmeldt mig den lækre give away hun har gang i lige her, for hvordan er det nu man siger; lynet kan godt slå ned flere gange!.


Næste pakke:


Den var fra Nikoline aka Muslingens Mor, der sendte en pakke retur i gavelegen!
Super fin gave med en hjemmelavet nøglering med stjerner i krympeplast.

Tusind tak for gaven Nikoline:-)

Får du også lyst til at deltage i en gaveleg, så skynd dig ind til Nikoline hun mangler stadig to deltagere!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...