Sider

søndag den 22. juli 2012

BM: Upcycling 2

Så blev det tid til endnu et indlæg i upcycling temaet
Endnu engang har jeg haft fat i strygestoffet da jeg på ingen måde er færdig med at lege med det!

Det blev til denne trøje: 


Her kan I se før billede af trøjen (før og efter farvning) 
 
Denne trøje er kraftig inspireret af denne trøje fra Molo som er en af yndlings trøjerne for tiden.


Dog kunne jeg ikke lade være med at grine da jeg skulle til at lave dette indlæg, for se lige hvad jeg så hos Lise!

Opfindsomheden er stor her hos mig så den der kom lige en stjerne på endnu en:


Her er før billederne:


Den første trøje er jeg helt vild med, men bodyen syntes jeg faktisk var pænere før min upcycling!


1 kommentar:

  1. Fed idé med det der upcycling. Kender alt for godt til trælse perioder, hvor man henter sit barn i "ekstra-tøjet" hver dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...