Sider

søndag den 1. juli 2012

Boys Month 2012

Så er det 1 Juli i dag, hvilket betyder at det er i dag Boys Month 2012 sparkes igang!


Det er Frk Turkis der for 3 år i træk står for denne helt fantastiske tema måned for os drenge mødre!

Her på bloggen vil Boys Month 2012 byde på flere sjove indslag!

Der skydes en give away afsted allerede i morgen (helt varm fra maskinen!).

Igen i år har jeg planlagt et lille tema indslag i forbindelse med boys month! Årets tema er Upcycling og det starter om en lille uges tid når min sommeferie starter!
(se sidste års stjerne tema her).

På tegnebrættet er også en DIY og ja en masse ting til drenge!

Med disse ord vil jeg ønske jer alle en rigtig god Boys Month, jeg ved ikke med jer men jeg glæder mig;-)



1 kommentar:

  1. Glæder mig til at følge med her og hos alle de andre drenge mødre. Er selv med i ræset i år.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...