Sider

torsdag den 20. december 2012

Indpakning

Hele arsenalet blev fundet frem i går aftes, så det første hold pakker kunne få den store tur...





Der er endelig ved at være styr dette års julegaver, alt er indkøbt, nu mangler bare endnu en aften med indpakning! Har gemt alle de besværlige ting til sidst, I ved dem der er umulige at pakke pænt ind!

Anker er også færdige med sine pakker, se lige hvad vi fik med hjem fra vuggeren:


En pakke til mor og en til far!
De har hængt på stuen hele december som pynt og vi skulle selv på jagt efter de to med Ankers billede på.
Jeg kan slet ikke stå for sådan noget, jeg er så glad for vores vuggestue, de er sgu så søde:-)

4 kommentarer:

  1. Uhh det ser dejlig, hyggeligt ud med din indpakning. Jeg elsker selv at pakke julegaver ind, men de første bliver der kælet noget mere for... Der er jo mange gaver, når man har en stor familie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hygger mig også med det, finder alt frem før jeg kan bestemme mig for hvordan dette års pakker skal se ud!
      Ja, de første bliver altid pænest. Her er det mest fordi jeg starter med dem der er pænest at pakke ind, dem i kasser. Tilbage er derfor kun dem der er umulige at pakke pænt ind, de ligger stadig i skamme krogen. Men jeg må til det senere i dag!

      Slet
  2. Ihh hvor ser det bare fint udd :) Jeg ville ønske, at vi var på julegave, så jeg kunne få fint en indpakket gave :) Rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Nu er det selvfølgelig indholdet der nok i længden er vigtigst, men indpakningen betyder bare meget for mig.
      Det er lige meget hvad det drejer sig om, en gave, en opgave eller andet så betyder det altså noget hvordan du præsenterer det! Det er mit motto! Sjovt nok var det også altid mig der stod for at lave powerpoints på studiet!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...