Sider

fredag den 23. september 2011

Fundet...et levn fra 90'erne

Den anden dag viste Ulla en nu hobby frem; venskabsarmbånd!

Dem var jeg stor producent af tilbage i 90'erne! Jeg viste at jeg et eller andet sted havde mit armbånds "kit" liggende:


En "fin" æske...




Færdige armbånd...


En flok halvfærdige armbånd...


Typisk mig, en snor med den rette længde, lige til at klippe efter!


Jeg har lavet mange, rigtig mange venskabsarmbånd. 
Jeg var lige på jagt i fotoalbummet for at finde et billede hvor jeg havde et på. Det kan måske anes her ovenfor,på højre håndled.

Billedet er taget sommeren 1996 på Mount Snowdon i Wales, hvor jeg er 15 år gammel.

Det var min "flipper"tid. Postkasse røde Dr. Martens, et par gamle tyske militær bukser fra overskudslageret, protest t-shirt mod de franske atomprøvesprængninger på Mururoa. 
Musikken på min walkman var selvfølgelig Kurt Cobain!

Åh det var tider...



3 kommentarer:

  1. Hihi, sikke et skægt indlæg. Lavede dem også engang, men nok slet, slet ikke i dine mængder :)

    God weekend

    SvarSlet
  2. WOW, der fik jeg da det vildeste flashback. Lavede dem også, men havde fuldstændigt glemt alt om sådan nogle.

    Hehe, skønt billede. Mine Dr. Marteens var grønne, men ellers kan jeg (skræmmende nok) godt nikke genkendende til det. Synes at "the man who sold the world" var fuldstændig forrygende! ;)

    SvarSlet
  3. Jeg havde præcis samme æske! Og mine Dr. Martens var den der bourdeaux-farvede. Har dem stadig i gemmerne;) Åh, ja og så Kurt Cobain! Tak for minder:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...