Sider

fredag den 30. september 2011

Efterårs to-do

Westmose står endnu engang bag To-do/Ta-da konceptet og har nu skudt igang til en efterårsomgang.

Jeg nåede ikke med til første omgang, men hopper med i anden runde!

Der står flere ting på to-do listen i denne uge!

Først skal jeg have lavet lidt flere af dem her:


Hagesmække til Anker!

Jeg skal også have lavet lidt gaver til to små piger.

Den ene er til Mie i mødregruppen, som tak for lån af en sej drengeflyverdragt til Anker her til vinter!

Den næste er en barsel gave til Maren, min venindes seneste skud på stammen.

Mie og Maren har det til fælles at de begge har to storebrødre, så der skal nogle rigtige piger farver til:-)

Håber at jeg når det hele, 1-2-3 sæt igang...

2 kommentarer:

  1. spændende hvad du finder på til pigerne, du skal nok nå det :)

    SvarSlet
  2. Ja der bliver da nok at se til så :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...