Sider

onsdag den 14. september 2011

Jep, jeg er et heldigt asen!

[asen jvf. Politikens danskordbog 1. en person som man er misundelig el. irriteret på 2. (foræld) = Æsel]

Altså at vinde i hele 3 give aways på en uge, det er da simpelhen så svineheldigt!
Her vil jeg dog lige tilføje at jeg i over 1 år har deltaget i diverse give aways med jævne mellemrum og indtil i sidste uge kun har vundet en gang før!


Ja denne her lækre bunke vandt jeg hos Ulla!
Jeg fik eftermiddagskaffen galt i halsen da jeg opdagede at 1 præmien var gået til min side!

Jeg er allerede ved at slide stofstykkerne op ved at sidde og ae, nusse og beundre hvert enkelt stykke...mange gange. Skal nok dele indholdet af bunken med jer, for den indeholder så mange skønne stoffer:-)
Fotospam følger en af dagende...


Så var der denne skønne t-shirt fra Most, vundet hos Karen!
Dejlig lækker kvalitet, den skal nok blive flittigt brugt:-)


Hos Krea Krumspring vandt jeg børnemønster CD og dette fine stof.

Ja, jeg har godt nok været en heldig kartoffel! Tak til alle 3 for de skønne gaver:-)

3 kommentarer:

  1. Hold da op nogen lækre præmier. Især stofpakken fra Ulla, som jeg jo skulle have vundet:) Jeg er i dén grad misundelig på dig, så ja, du er et heldigt asen:)

    SvarSlet
  2. Nå det er derfor jeg aldrig vinder noget, du nupser det hele ;)
    Sikke nogle dejlige præmier :)

    SvarSlet
  3. @ Malene: ja super lækre præmier, føler mig virkelig heldig! Ja, især Ullas var meget eftertragtet!

    @ Bolette: He, he ja det må jeg jo sige;-) Nej, jeg har haft et helt år uden gevinst, så jeg tog bare min kvote;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...