Sider

søndag den 11. september 2011

har ikke glemt jer

Men jeg har desværre tilbragt meget tid her:

Billede lånt her

Min far blev i onsdags indlagt med en blindtarmsbetændelse. Som sådan ikke noget der skulle være problematisk, men min far er hjertepatient så de turde ikke opererer. Det viser sig så også at blindtarmen var sprængt og var blevet til en byld, av av.
Så han ligger der endnu.
Anker og jeg har derfor været nogle dage oppe ved mormor, så vi kunne besøge morfar (altså min far)!

Nu er vi hjemme igen og postbudet har haft travlt med at fylde min postkasse!

Jeg har modtaget ikke mindre end hele 3 gevinster på give aways og 1 gavelegs pakke!

Jeg skal lige finde fodfæste igen og så er Ankers farmor også kommet på besøg, men jeg skal selvfølgelig nok vise de fine ting frem og sende en gave retur til Sara!

2 kommentarer:

  1. Ja du har skisme været heldig med de give aways :)

    Håber din far er ok, det er hårdt når sygdom rammer vore nærmeste!
    knus

    SvarSlet
  2. Jeg håber det går bedre med din far. Dejligt at du og Anker har mulighed for at være meget hos ham, det er han sikkert glad for.

    Sikke heldig du har været i give aways, du viser vel præmierne en af dagene?


    Kh Gitte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...