Sider

tirsdag den 13. september 2011

Gaveleg


Denne her super fine pakke har jeg fået tilsendt af Sara:-)

En fin hjemmesyet nålepude, et "patchwork kit" bestående af lidt stof (i fine "drenge" farver) samt 3 str. skabeloner til en patchworkbold.
Nogle vandperler som Sara skriver er sjove, dem er jeg spændt på for tænk engang jeg har aldrig set sådan nogen før!
Derudover var der broderigarn, en papirstjerne, 2 æsker, en plastik beholder med fin sommerfugl på låget med lidt sløjfer, knapper, perler og andet sjov.

Sidst men ikke mindst lidt chokolade og nej Sara har altså ikke sendt tomt chokolade papir, men jeg åbnede pakken på et meget sukkerkoldt tidspunkt, så de forsvandt med det samme!

Der vil blive sendt en pakke retur til Sara en af de næste dage:-)

Nu skal legen så sendes videre!

Vil du være med?
De to første der der smider en kommentar får en pakke fra mig! De skal så efterfølgende sende en pakke retur til mig og sende pakkelegen videre på deres blog til 2 nye deltagere.

Der er ingen regler for hvad pakken skal indeholde, det er helt op til en selv at finde på!

Vil du lege med?


5 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med! Jeg er lige nu i Holland, kommer til DK med jævne mellemrum, men hvis det er for besværligt, er det helt i orden:-)
    KH DOrthe

    SvarSlet
  2. Det var hurtigt, Dorthe jeg er klar på at sende en pakke til Holland.

    Så Dorthe og Hadla send mig jeres adresse på linsensprojekter@gmail.com, så sender jeg en pakke afsted snarest:-)

    SvarSlet
  3. Det lyder godt, jeg sender min adresse til dig med det samme:-)

    SvarSlet
  4. ja, sorry den havde jeg ikke lige set, men nu har du fået den. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...