Sider

lørdag den 24. marts 2012

#4



Med en farmand på arbejde og en Anker der har villet hænge hele dagen, så er det ikke meget jeg har fået udrettet idag!
Men et lille hurtigt projekt har jegdog nået Det er stadig "skrald" fra min genbrugsudfordring jeg arbejder med.

Anker har det lækre tapet fra Hollys både i brun og grøn på sit værelse, så disse rør vil matche godt!
De kan bruges til at gemme mange dimse dutter når han bliver lidt ældre.

Jeg lovede at skrive hvordan jeg har rengjort dem! Jeg endte med forsigtigt at give dem en tur med opvaskebørsten med lidt vand og mild opvaskemiddel på og bagefter skylle dem med vand, før jeg hurtigt tørrede dem af - alt sammen uden at få dem våde uden på!


Nu vil smide mig i sofaen og slappe af foran tv'et.

God lørdag!

6 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine!
    Hvordan har du gjort chips rørene rene indeni

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, det har jeg skrevet i indlægget;-) (jeg får også nogle gange lige skimtet teksten lidt for hurtigt!)

      Slet
    2. Hov ups iveren tog vist lidt over der

      Slet
  2. De er super fine!
    Skønt tapet du her brugt :-)

    SvarSlet
  3. De er blevet rigtig fine :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...