Sider

mandag den 26. marts 2012

Shopping med en neonrød tråd!






Idag har jeg været en tur i Spinderiet i Valby. Ikke et sted jeg plejer at tage til, men forandring fryder nogle gange og det faktum at Tiger og Søstrene Grene ligger lige ved siden af hinanden er heller ikke så dårligt!

#1: Neon tråd fra City sycenter!

#2: køb fra Tiger

#3: Også gik turen i SG, aner ikke hvorfor de øjne skulle med hjem!

#4: Strømper! Jeg ved ikke om de er for vovede til mig, men tjeck lige det lækre neon bånd der er brugt som posens hank!

#5: Skjorte, kunne ikke gå forbi denne lækre farve!



8 kommentarer:

  1. Lækre ting. Bliver helt misundelig. Er især vild med det neonfarvede sytråd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk sytråden jeg tog afsted efter! Det satte så gang i en kædereaktion;-)

      Slet
  2. lækre ting du har snoldet i dag! Jeg tror ikke der er én eneste ting, som ikke måtte bo hos mig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nyt til både kommode og kreaskuffen det er aldrig dårligt:-)

      Slet
  3. Fniser lige af din kommentar til øjnene.
    Jeg har hele 3 gange gjort det samme. Jeg har øjne i alle størrelse, farver og med og uden vipper. HVIS NU man en dag står og mangler. Så er det så ærgeligt at det lige skal være mangel på øjne, som får projektet til at gå i stå. Ikk?

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, ja tænk NU HVIS, det må også være det jeg tænkte, for jeg har da aldrig nogensinde lavet noget med sådan øjne og alligevel kunne jeg ikke gå forbi!

      Slet
  4. Neon-moden har også ramt mig. Jeg kan godt huske, da det var det var moderne for mange år siden. Og dengang ramte det mig også....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også jeg kan finde et par ting fra sidst det var moderne, hvis jeg leder grundigt efter i gemmerne;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...