Sider

lørdag den 17. marts 2012

Kort og hilsner



Jeg har lavet en lille mappe til alle Ankers kort og hilsner. Idéen har jeg selvfølgelig fået her, hvor jeg har set den i flere variationer!
Jeg syntes jeg var smart at købe en A5 mappe, da den størrelse var passende til længden på de fleste kort, men som I kan se er den allerede fyldt godt op! Så jeg må nok ud og have en ny til hans 1 års fødselsdag.

Jeg tror også jeg vil lave en til mig selv, jeg aner aldrig hvad jeg skal gøre af mine fødselsdagskort, nogle gange ryger de ud, andre gange ender de i en bunke et sted.
Men det er jo egentligt meget sjovt at gemme, når de er samlet så fint.

Tror også vi skal have en til postkort, det kunne jo blive til et helt rejse katalog!
Hvad gør du af fødselsdags- og postkort?


Dette puslespil kom med posten idag! Jeg var så heldig at vinde det hos hende her.
Der går nok et par år før Anker kan lege med det, men tusind tak for det:-)

5 kommentarer:

  1. Super god ide - den snupper jeg lige:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en rigtig fin måde at få samlet dem, uden de fylder så meget:-)

      Slet
  2. hvor er det en fin bog god ide. jeg er helt vild med forsiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har også brugt mit all-time favorit billede af bassen;-)

      Slet
  3. Super fed ide, jeg har to kasser, en til hver af ungerne, men snupper din ide med mappen til kortene ;0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...