Sider

tirsdag den 25. juni 2013

Min drømmetaske


Mulberry - Bayswater har i mange år været min drømme taske!
Faktisk så havde jeg for nogle år siden, over en længere periode (på SU og studiejob) sparret sammen til en. Jeg havde alle pengene og skulle lige til at købe den!

Men så var det at et endnu større ønske gik i opfyldelse, jeg blev gravid med Anker. 
På et splitsekund ændrede alle mine prioriteter sig og en anden gammel drøm var pludselig vigtigere.

Pengene til min drømme taske, blev istedet brugt til min drømme barne seng: 

drenge værelse

Derfor sover Anker i en Killi barneseng, et valg jeg aldrig har fortrudt, jeg elsker bare den seng.

Tasken den drømmer jeg nu stadig om og en dag skal den nok blive min.

Jeg kunne foreksempel starte med at finde en (lidt) billegere  på Trendsales.

*Sponsoreret: Dette er et Trendsales partner indlæg, ord og meninger er mine*


3 kommentarer:

  1. Åh jeg er også vild med den taske!!!! Jeg har selv en anden mulberry og jeg elsker den men den du viser, står altså også højt på min ønskeseddel. casper siger at jeg bare skal købe den, men jeg synes det er mange penge for en taske:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvis min mand sagde jeg bare skulle købe den...men måske jeg hellere vil bruge pengene til en ny symaskine;)

      Slet
  2. Tasken går jeg også og sukker efter, men jeg kan ikke få mig selv til at købe noget så dyrt til mig selv - det er vist en morting, ikke? At man helst vil bruge pengene på børnene ;-) Fik jeg den i gave var det dog en helt anden sag ;-)
    Ps. Hvor har Anker bare et fint værelse :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...