Sider

lørdag den 22. juni 2013

Pimpet jakke til polterarbend...

Den ene af mine brødre skal snart giftes og den anden bror står for polterarbend.
Lidt sjov skal der jo være, så han købte denne (str. XXL dame cowboy jakke på et loppemarked).
cowboyjakke til polterarbend


Da min bror forlængst har opdaget goderne ved en søster der kan sy (lægger bukser op, lapper huller, syr nyt til hele min brors lille familie), ja så kom han selvfølgelig til mig med følgende opgave!

Kan du ikke pimpe den cowboyjakke?

Ærmerne blev klippet af inden vask (blomster applikation og "fine" knapper havde den tidligere ejer stået for)

Min opgave lød på at applikere kikset tekst bagpå:

applikation

Det færdige resultat blev følgende:

cowboyjakke til polterarbend

Åh, det bliver et ømt syn! Det skal lige siges at min bror der skal giftes er næsten 2 meter høj, så han kommer ikke til at svømme alt for meget i jakken!

Planen er at han bliver iført denne jakke samt bandana og skal starte med at slå græs (noget han altid har hadet som pesten!!!)

Herefter står den på pubcrawl med festlige indslag, jeg skal ikke med, men mon ikke jeg får lov at se lidt billeder af jakken i aktion.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...