Sider

onsdag den 18. september 2013

20 om mig!

Så hopper jeg også med på legen...20 spørgsmål om mig (jeg har set den her, her, her og her og sikkert flere steder, har du også leget med så link gerne i kommentarfeltet!)



1. Kan du lide kinesisk mad?- Ja, der er dog ikke ret meget af det jeg må spise på min nuværende diæt (Kisskost)


2. Kan du lide kaffe? - Ja, jeg er især forfalden til en god latte! Drikker hver morgen denne kaffe!


3. Sover du på en speciel måde? - Jeg kan bedst falde i søvn på maven og jeg savner den sovestilling så meget når jeg er gravid (og ammer;))

4. Kan du spille poker? - Ja, nu jeg tænker over det har jeg da også en konto på nettet et sted!?! Det er godt nok et stykke tid siden!


5. Vil du have børn? - Ja, jeg har aldrig været i tvivl om at jeg skulle have børn og et familieliv. Derfor havde jeg det meget svært med at det ikke bare var sådan ligetil for os! Men det har klart været kampen værd! Elsker min store dreng og om ikke så lang tid er jeg mor til to:)


6. Har du nogensinde været i en ambulance?- Ja, da jeg var ca. halvvejs gravid med Anker sendte min læge mig afsted til Herlev med Ambulance! Formenlig en cyste på æggestokken der var sprunget, efter 6 timer i smerter, var jeg frisk igen!


7. Foretrækker du havet eller en pool? - Pool! Kan godt svømme i havet, men er bare ikke så vild med alle der der dyr!

8. Hvad bruger du flest penge på? - At leve; tag over hoved, mad i maven etc. Af sjove ting er det helt klart hobby ting som stof.

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit? - Af serier der kører på tv lige nu, er det klar Greys anatomy! 

Jeg kan nu godt lide serier, bruger dem til at koble af til! Af andre serier jeg har set gennem tiderne kan nævnes; Mad men, SATC, desperate housewifes, Orange County, Friends, Beverly Hills, Fraiser, MASH og sikkert mange flere jeg ikke kan huske lige nu!
10. Hvem er den sjoveste person du kender? -Der er mange, lige for tiden må jeg sige at den person jeg griner mest af er Anker! Sådan en fyr på 2 1/2 siger altså ret mange sjove ting, som i morges under morgenmaden hvor han pludselig udbryder; "baby ik spise Anker!" - Hvor f*nden kommer sådan noget fra?
11. Hvordan er din ringetone? - Åh, det er den der røvsyge standart Iphone lyd! Gider bare ikke bruge penge på at købe en!


12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn? - Ja, min mor har gemt meget, så det er lidt sjovt at iklæde sine børn det! Har da vist også nogle ting fra da jeg var teenager der stadig er i brug i ny og næ!

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.- Ja fik da lige øjnene op for den visne buket roser ved siden af mig, den ryger så ud når dette indlæg er færdigt;)


14. Flirter du meget? - Puha, det ved jeg ikke rigtig!

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil? - Min far har altid sagt at det skulle jeg lære! Da jeg så fik kørekort hev han mig ud i garagen og sagde; "Det du gør er at åbne handskerummet, her ligger et kort til Falck, dem ringer du til", så nej det fik jeg aldrig lært!


16. Hvilken bog var den seneste du læste? - Gælder ti sider af en bog om at få barn nummer 2? (som min bror kom med), Sidste hele bog jeg læste var en studie bog, så det har været om marketing!


17. Læser du avis? - Jeg tænker ofte med længsel på dengang jeg boede hjemme og hver dag kunne læse Politiken! Nu kan jeg nærmest ikke nå igennem ATS når vi er på besøg hos min forældre! Aviser må være en luksus for folk uden små børn! Lokal aviserne bliver dog bladret igennem!


18. Synger du i bilen? -Vi har ikke bil, så nej!

19. Kan du danse tango? - Nej.

20. Er du glad? - Ja, kan I ikke se det på billedet? 


4 kommentarer:

  1. Tak for det - da jeg er ny læser på din blog føler jeg nu at jeg kender dig bedre :-)

    SvarSlet
  2. Skønt at læse. Jeg har også leget med. Det er nu meet sjovt at se hvor forskellige folk er. :)

    SvarSlet
  3. :o) jeg har også leget med.. :o) Det er så hyggeligt at få lidt viden... :o) nysgerrighed.. hehe

    SvarSlet
  4. Det kan man - det er et skønt billede!

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...