Sider

fredag den 20. september 2013

Anker i karry...

Jeg viste en bid af denne sweatshirt på Ig (@linsensp) den anden dag! Et par dage senere fik jeg syet rib på i bunden også, Så nu er den klar til fremvisning her!
hjemmesyet sweatshirt



hjemmesyet sweatshirt

Jeg elsker den her karrygule farve og købte stoffet med lige netop denne sweatshirt i tankerne.

Sweatshirten har fået en enkel brystlomme i blå chambrey, syntes det er sådan en fin enkelt detalje, der bare betyder så meget for helheden af sweatshirten.

Manden har udråbt den til den pæneste trøje Anker har, bedre ros kan man da ikke få.


Service info:
Stof: fra Stof og Stil
Mønster: Meedom børnetøj 0-3 år

14 kommentarer:

  1. Så lækker.... Tror man bare skulle have en hel rulle af den lækre farve stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Farven er så god her til efteråret, elsker den:)

      Slet
  2. Årh hvor er den flot! så enkel og flot! :)
    Får vi lidt billeder og se af Anker i Karry blusen? :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:)
      Ja skal nok tage billeder af ham med den på, den er dog stadig lige til den varme side;)

      Slet
  3. Sikke mange der syr sweats for tiden (inkl. mig selv)! :)
    - men det er selvfølgelig også lige årstiden...

    Hvor er den bare fin. Og sikken en sød detalje med lommen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he ja med efterår og vinteren for døren er det da vist sweatshirt sæson;)

      Tak er også ret vild med den selv;)

      Slet
  4. Ih men altså, hvor er den bare fed! Og lommen gør den simpelthen så proff at se på. Det stof ville jeg gerne have til Poeten. Jeg kan lige se en lidt poset kjole til hende med lommer. Uhhh ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Stoffet er vildt lækkert, meget blød og lækker isoli.

      Slet
  5. Hvor er den fin Line - skøn farve-kombi til den kommende storebror :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...